sunnuntai 7. huhtikuuta 2024

Iltaa blogini lukijat pitkästä aikaa maailmanpolitiikan arkipäivää. ELÄMÄNI TARINAT ALFA JA OMEGA. ALKU JA LOPPU JA MAAILMAN LOPUN JÄLKEEN OMEGA JA ALFA

Olen pitänyt vähän taukoa mutta nyt kun rakas Äitini kuoli 3.4.2024 olen vapaa toimimaan kun vanhempani ovat turvassa TAIVAAN TEMPPELEISSÄ. Kostoni on alkanut rankalla tavalla maailma palaa totaalisesti. Itsehän olette värinne valinneet ja nyt saatte katua pahat tekonne rankalla kädellä. Miksette ole antaneet minulle mikä minulle kuuluu. Olette saatanat kiduttaneet väärää miestä, on minulla ollut aikaa odottaa ja nyt viholliseni sortuu yksi toisensa jälkeen. Katsokaa miten kato käy ja minä nautin siitä kun kärsivät toiset jo maanpäällisen helvetin. Nyt alan ajoissa nukkumaan kun on huomenna tiukka päivä. Pankkiasioita sun muita liikkuvia asioita hoitamaan. Kello on 21.55 ja nyt unta kaaliin aamusta kahvin keittoon hiljaisen kaverini kanssa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...