keskiviikko 3. heinäkuuta 2024

Huomenta lukijani aamu alkoi taas kohta keittiölle puuron ja kahvin keittoon. Tarinaani taas tälle päivälle.

Melko hyvin nukkuneena normi tunnit vähän on kumminkin hutera olo. Tuli eilen oltua viihteellä ja se tuntuu nyt väsymyksenä. Keittiö työt teen aamusta ja sitten lepoa tämä päivä. Voisi lääkkeeni konjakin tuottaa kaverilla alkosta. Sillä kyllä olo paranee nopeasti on konjakki niin hyvä lääke. Nyt alan lähtemään keittiölle pääsen työn touhuihin. Palataan asiaan kunhan työni saan tehtyä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...