lauantai 6. heinäkuuta 2024

Lauantai mennyt mukavasti eilen kavereiden kanssa olimme hauskaa pitämässä. Kapakka kierroksella Helsingissä.

Väsyttänyt on koko päivän lepäillen ulkoillen ja syöden hyvin kun kaverit toivat paljon ruokaa minulle. Rahaa meni paljon mutta hauskaakin oli pientä ryyppyäkin ottaen. Toki konjakkia lääkettäni pari rommia kaveri kyllä toi asunnolleni. Pitkä oli ilta meillä yötä myöten pailasimme. Viinaa ja naisia oli meillä yllin kyllin. Nyt tarinaani tälle päivälle väsyneen miehen tekstiä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...