maanantai 8. heinäkuuta 2024

Yö meni hyvin kaverin ollessa kämpilläni aina nukun paremmin kun seuraa on. Aamulla keittiötöitä tehden kaverini kanssa siitä pankkiasioita hoitamaan.

Kaveri tuli mestoille kun oli se huolissaan veljestään mutta nyt tuntuu asiat olevan paremmalla mallilla. Kaveri on löytynyt eikä huolta enää tunnu olevan. Hyvä niin pitäähän asiat hoitaa ja mielummin puhumalla jos vaan siihen on mahdollisuus. Kuka nyt sitten puhumista määrätyissä piireissä uskoo ja kuuntelee. Minä uskon ennemmin rauhaan ja rakkauteen mutta olen myös hyvä hyville mutta todella paha pahoille. Oikeudenmukainen täytyy ihmisen olla ja ymmärryksen pelata. Muuten on toinen laudoissa ja toinen raudoissa. Ja se on ikävää jos ei ymmärrys pelaa ihmisellä, tulee silloin helposti väärinkäsityksiä. Ja monesti ne ovat peruuttamattomia ratkaisuja. Siksi asiat täytyy tutkia ennenkun hutkii. Siksi toivon että kaikki tietää mikä on USKO TOIVO JA RAKKAUS JA TÄRKEIN ON RAKKAUS.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...