keskiviikko 28. elokuuta 2024

Aamuja blogini lukijat kello on 5.34 tein jumppia äsken pitää saada sairaala jakson jälkeen taas tehot kohdilleen. Tarinaani tähän aamuun elämäni tarinaa alfa ja omega alku ja loppu.

Tein tosiaan äsken jumppia kahvakuulalla ja käsipainoilla. Saa niillä treenttua hyvin ja melko monipuolisesti, omalla kropalla saa hyvin treenattua. Seuraavaksi olisi minulla keittiövuoro kello 7.30 pitää mennä keittiölle. Sitten on minulla jalkahoito kello 9.10 että onhan tässä päivä ohjelmaa täynnä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...