lauantai 31. elokuuta 2024

Tervehdys blogini lukijat päivä puolessa nyt tekstiä tulemaan. Kaupoilla käyty jumpat tehty nyt aikaa kirjoitella.

Väsyneenä mutta muuten hyvillä mielin. Kaljaakin oli aamulla muttei vaan se enään maistunut annoin kaljat pois parempiin suihin. Minä kun en ole mikään kaljan ystävä on se pahaa kuravettä minusta. Hain jäätelöä ja suklaata saa herkutella kunnolla. Nyt kohta otan pienet levot eli unten maailmaan pakenen pois pahasta maailmasta edes hetkeksi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...