lauantai 31. elokuuta 2024

Päivä mennyt hyvin juomiakin olisi ollut mutta eiköhän se kiintiö taas tullut täyteen.

Kello on jo 17.42 joten alamme nukkumaan ajoissa. On minulla univelkaa muutamilta öiltä mitkä nyt täytyy jotenkin rauhoittaa mielensä. Uni on tärkeää ihmiselle aivotkin tarvitsee lepoa. Alkoikin suomi Ruotsi maaottelu olisihan se ollut mukava olla urheiluhommissa mukana. Hierojan hommiinkin olisin päässyt mutta elämäni pilatiin pahoin suomalaisten toimesta. Hupia kiinni pahimpia paikkoja kiertäen että kiitos siitä vaan. Mutta katsokaa kostoa maailma palaa on vaaan ajan kysymys kun kaikki sortuu.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...