perjantai 11. lokakuuta 2024

Olihan taas huono yö nukuin huonosti ja vähän. Kivut ja kolotukset vaivasi pahoin. Onhan tässä talossa kumma kun tulehduksia jatkuvasti on minulla.

Olen ollut pitkään kipeä tulehdukset pakkaa päälle, taas on minulla menossa antibiootti kuuri. Onneksi on peruskuntoni rautaa joten ei kondis ihan surkeaksi mene. No kunhan antibiootti puree ja tulehdukset lähtee, alkaa kova treenaaminen. Kaipaa koko bodini kovaa treeniä ikäni treenanneena, 12 kertaa lusineena linnoissa treenasin kovaakin. Nyt kone seis ja nukkumaan lämpöisen peiton alle, pitää nyt vaan malttaa levätä eikä hyppiä kylillä. Palataan asiaan myöhemmin kunhan olen nukkunut hetken.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...