sunnuntai 13. lokakuuta 2024

Päivä mennyt sahatien talossamme sairastellessa ja väsyneenä. Mutta alkaa olo paranemaan päivä päivältä antibiootit alkaa toimimaan.

Olen ollut todella väsynyt koko päivän kävin kumminkin lidlissä ostamassa ruokaa ja kaljaa. Olen yksin seurustellut hyvän ruuan ja oluen merkeissä. Tänään menen ajoissa nukkumaan saan univelkoja nukuttua pois. Menen heti tämän tekstini jälkeen nukkumaan eli hyvää yötä lukijani. Toivotaan huomisestani aamusta parempi päivä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...