sunnuntai 13. lokakuuta 2024

Päivä mennyt väsyneenä sairastaessa. Syöty juotu ja levätty hyvin nyt illasta vointi jo perempi.

Antibiootit jatkuu edelleen ja nekin vetää kyllä kuitiksi minut. Kohta yritän unta saada kello on 20.56 ja väsynyt olen toivotaan että on yön talossamme rauhallista että saan levättyä kunnolla. Vaatii koko kroppani lepoa mikä on todella tärkeää. On minulla vähän kaljaa jos sillä saisin levollisen unen. Nyt vaan siunausta koko ihmiskunnalle ja levollista unta. Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen aamen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...