lauantai 11. tammikuuta 2025

Aika käy pitkäksi yksin jumittaen rahattomana ei voi mitään mukavaa tehdä. Rahani kuluivat loppuun kuukaudessa.

En viitsi ulkojumpille lähteä kun väsyttää minua niin paljon. Siellä menisi aika mukavasti, jos vaikka kävellen olisin mennyt jumpille. Torstaina vasta saan rahaa kotitöistäni, täytyy nyt olla niissä ahkera. Olen niin väsynyt että silmät pilkkii kiinni vähän väliä, jos menisin päiväunille tunniksi. Seen teen nyt heti muuten on päivä pilalla väsymyksen takia. Jatkan kirjoittelua sen jälkeen kun torkahdan hetkeksi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...