perjantai 31. tammikuuta 2025

Hyvällä fiiliksellä paremmin nukkuneena. Tein kunnon sellijumpat äsken omalla kropalla kahvakuulalla ja käsipainoilla. Kyllä aina hermo lepää kun bodi kasvaa kunnolla.

Tein tehokkaan jumpan omalla kropalla varjonyrkkeilyä monotuksia kahvakuulalla sekä käsipainoilla. Etunojapunnerruksia kapealla ja leveällä otteella, lankutuksia vatsaa tiukkoja vetoja. Tulee aina niin pahuksen hyvä olo jumpiltani. Koko bodi kiittää kunnon jumppia, tehoja läytyy taas hyvin. Kumma väsymys on vaan tullut minulle, olisiko eteisvärinästä johtuvaa. Voi olla kun ei ole ennen ollut mitään ylimääräistä väsymystä ollenkaan ei edes flimmeristä eteisvärinästä. Syön vitamiineja ja ravintolisiä joten niistä ei voi johtua väsymykseni. Kyllä sydämmestä johtuu niin monetkin sairaudet katsotaan nyt jatkot.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...