torstai 30. tammikuuta 2025

Päivä lähtenyt väsyneenä muuten hyvin. Tein eilen illasta pihatöitä minkä liksan saan tänään päivällä. Vietän nyt yksin laatuaikaa rauhallisuudessa ilman kaljaa. Nyt ostan ruokaa pienellä palkallani en yhtään kaljaa.

Harmittihan se meteli yöllä kun ovia hakattiin pitkin yötä. No eiköhän tämä päivä lähde tästä taas käyntiin tulee timanttiporarini kylään 3.2.2025 otamme vähän varmaan brändiä. Sopii tulla pölvästien ovelleni yöllä möykkäämään kun juovuksissa olemme. Luulen etttä olisi kyyti kylmää kun patoutumat purkautuisi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...