keskiviikko 15. tammikuuta 2025

Olen nyt nukkunut univelkoja pois pitkin päivääkin Ja hyvä niin rassaa unen puute koko kroppaa ja pääkoppaa.

Nukuin eilen illasta jo hetken minä hyvääkin teki, jouduin kysymään herättyäni oliko ilta vai aamu. Ja iltahan se oli nukuin varmaan pari tuntia mikä hyvääkin teki. Nyt aamusta aikaisin heräsin nukahtelin uudestaan aamusta sohvallani otin vielä tirsat, en ole jaksanut oikein paneutua kirjoitteluun tänään. Nyt lähden kyselemään jos saisin kahvia lainaksi joltain. Tekee aamukahvit niin hyvää minulle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...