keskiviikko 15. tammikuuta 2025

Vuorokausi rytmi sekaisin kun nukahdin jo iltapäivästä. Heräsin kello 19 illalla en vaan tiennyt onko aamu vai ilta.

Muuten päivä mennyt hyvin ilman rahaa vaan, mikä harmitti kun en saanut mitään ostettua. Ilman ruokaa ilman juomaa olin liikenteessä hetken nyt pirteänä illasta hyvin nukkuneena. Nyt tähän elämäni tarinaa alfa ja omega alku ja loppu. Maailma palaa mitä se tuo tullessaan sotaa ja kauhua joka puolella mullistuksia maailmalla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...