perjantai 3. tammikuuta 2025

Päivä mennyt hyvillä mielin tarinaani vielä tähän iltaan.

Oli meillä ruokailu tänään, oli hyvää makarooni jauheliha hömpötystä miksi sitä sanoin jo junnusta. Makarooni jauhelihaa sipulia mausteet siihen, nopea ja helppo ruoka onnistuu kaikilta sen valmistus. Harmi kun joku sekopää potki yksi aamu aikaisin ulko ovemme lasin rikki. Meitä mahtuu monelaista sekopäätä tälle pallolle. Nyt aikaisin nukkumaan että olen aamulla skarpissa kunnossa. Toivotaan vaan että olisi talossamme rauhallinen yö, kun ovat nämä narkomaanit öisinkin monesti liikkeellä. Joka tapauksessa siunattua iltaa maailma ja minulle niin rakkaat nuoret huumeiden käyttäjät kun omat lapseni ja lapsen lapseni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...