tiistai 28. tammikuuta 2025

Viikko on vielä eläkkeeseen silloin taas helpottaa raha asiat. Saan ruokaa ja juomaa yllin kyllin.

Pitäisi ostaa uusi puhelin varmaan varastetun tilalle, nettiasemakin lähti varmaan varkaiden mukaan. Kyllähän voisin puhelimenkin antaakkin juovuksissa huonossa hapessa. Mutten usko että nettiasemaa antaisin, kun talon verkko on surkea ja minun nettiasemalla kaikki pelasi. Aamusta asti ovat silmäni menneet kiinni väsymyksestä. Nytkin väsyttäisi kovasti että tekisi mieli vaan mennä sänkyyn nukkumaan. Olen saanut nyt nukuttua univelkoja pois parina yönä. Tein aamusta heti sellijumppia käsipainoilla ja jatkan niitä pitkin päivää. Täytyy taas alkaa tekemään jumppia ahkerampaan kun on jäänytkin vähän turhan vähemmälle. Kummaa väsymystä on ollut useita päiviä silmät ihan lupsahtelee kiinni. Eiköhän kunnon uni ole vaan parasta väsymykseen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...