keskiviikko 29. tammikuuta 2025

Kyllä vituttaa olla perse auki rahattomana. Ei ruokaa ei juomaa köyhät ovat nöyriä.

Tulisi nyt eläke äkkiä että pääsisin taas nauttimaan hetkeksi rahoistani. Eihän sitä paljon tule mutta jotain kumminkin. Saa ruokaa ja juomaa reilusti kaapit täyteen, hyvä niin en ole taaskaan köyhä enkä kipeä hetkeen. Kotitöitä ei minulla olekkaan tähän jaksoon joten en saa yhtään mitään rahoja kotitöistäni. Katsotaan meneekö läpi tänään sanomani pihatyöt että saisin edes huomenna 12 euroa minimi katon mukaan. On se kotitöistä suurin palkka 12 euroa katto päivälle. Kumma väsymys on minulla olin tänäänkin pitkälläni sohvallani ja silmäni meni kiinni itsestään. Kaveri Esa tulee kylään eläkepäivänä panemme pöydät koreaksi viinaa ja ruokaa pöytään. Ja minun eläkepäivänä 7.2.2025 panemme taas pöydän koreaksi. Pitäähän elämästä nauttia viimesen päälle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...