keskiviikko 19. helmikuuta 2025

Aikainen herätykseni aika kovaa toimintaa oli eilen talossamme.

Muuten hyvin levänneenä nousin aikaisin. Nyt vaan odotan uutta asuntoa kun kuuta nousevaa. Olisi se luojan lykky uuteen paikkaan pääsy. Talo on rauhan talo ja uuden veroinen hieno kiinteistö. Tänään onkin joku toinen ilmoittautunut aamukokin hommiin. Mutta ei väliä kuka on kun vaan saamme aamupuuron ja kahvin. Ruokaryhmään ilmoittauduin että saamme syödäksämme.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...