keskiviikko 19. helmikuuta 2025

Kävin Saalemissa mistä sain ruokaa ja hengen ravintoa.

Teki hyvää käydä uskovaisten parissa pääsin hetkeksi pois täältä. Onhan uskovaisten parissa parempi ilmapiiri ja henkinen yhteys toimii heillä. Juttelin saaranaajien kanssa siellä suomen romanin sekä vanhemman miehen. Pyysivät he minua uudestaan sinne mihin menen jos tässä talossa vielä kauan olen. Muuten on huomenna hyvä päivä kun saan talomme töistä pienen rahan ja perjaintaina saan takuueläkkeen. Raha kyllä aina helpottaa elämääni kummasti rauhoittaa se ja antaa varmuutta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...