perjantai 14. helmikuuta 2025

Huomenta blogini lukijat. Todella väsyneenä pahan häirikkö muijan häiritessä minua asunnollani.

Muija huutaa ja möykkää eikä tajua edes pyynnöstäni poistua asunnoltani. Nainen on niin alkoholisoitunut vissiin että käytöksensä on mitä on. Muuten voisi olla ihan ok ihminen mutta hermo sen kanssa meinaa mennä. Miksi juo viinaa jos tommoiseksi tulee, sitä vaan kysyn eipä se viina sovi monellekkaan. Mutta ei voi mitään näillä mennään harmittaa vaan kun on minulla aamusta keittövuoro ja pahuksen väsynyt olen. Mutta yritän vaan jaksaa kun voi olla keittiöllä eiliseltä muutakin kun puuroa ja kahvia. Ja kun minulla ei ruokaa ole siksikin menen töihin että saan syödäkseni. Kyllä sitä meiksi ruokaakin tarvitsee muuten menee kyllä huonoon happeen ihminen. Tykkään tästä nainesta omalla tavallani sen raivoamista en vaan millään ymmärrä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...