torstai 13. helmikuuta 2025

Huomenta maailma ja blogini lukijat.

Hyvillä mielin heräten hyvin nukkuneena. Tänään on talossamme ystävänpäivän juhlat, mikä on mukavaa kun jengi varmaan taas kokoontuu ruokatilaan. Kolme tyyppiä tuli kämpilleni eilen aika häiriintyneitä ovat viinaa ja huumeitakin tuntuu menevän. Olen niin kiltti että hyväksyn kaiken häiriköinnin mitä vieraat aiheuttaa. On vieraista niin paljon harmia elämässäni tupakka palaa sisällä viinaa ottavat ja muutenkin aiheuttavat pahaa häiriköintiä. Mutta nyt olen omaa asuntoa etsimässä tosissani ja toivon mukaan saan oman asunnon.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...