keskiviikko 5. helmikuuta 2025

Pahus kun olen ollut ihan aamussa, Nukuin kello 7 asti mutta tuntuukin olevan ilta, Kello on 22.27.

Nyt vietän yksin laatu aikaa jäätelön merkeissö syön lepään kirjoittelen tarinaani. Elämä kuljettaa sinne tänne nyt on luvattu minulle seniori asunto mikä olisi hyvä asia. Pääsisin ihan omaan asuntoon. Kyllä se olisi ihan kun lottovoitto saada oma asunto.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...