maanantai 10. helmikuuta 2025

Päivä mennyt väsyneenä muuten hyvin olen kipeänä ollut nuhan poikasta minulla on.

Olen kipeä nuhaa ja muutakin vaivaa on minulla. Väsyneenä ollut koko päivän, kaljaa hain kaupasta ja kanaa uuniin. Olin keittiöllä aamusta tein puuron ja keitin kahvin. Harmi kun uusi puhelimeni ei toimi minulla en saa pelaamaan puhelimiani. Kaljalla olen yrittänyt vointiani parantaa pitkin päivää. Ei toimi kalja minulla olo on sairas kaikella tavalla yritän levätä tämäm päivän.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...