maanantai 17. helmikuuta 2025

Päivä mennyt odotellen muuttoa jos vaan kaikki menee hyvin. Pääsisin jo rauhan tyyssijaan uuteen rakkauden taloon.

Pitää päästä stressittömään ilmapiiriin ettei sydämmeni kärsi enempää. Pitää saada runosuoneni kukoistamaan rauhan paikassa. Luulen että tulen viihtymään uudessa paikassa oli jo ensinäkemä paikasta niin hyvä. Kunhan ei vaan tule taas takapakkia niin kun aina elämässäni. Silloin en kyllä enää tiedä mitä tulen tekemään. Luulisi että olisi JUMALANI mukana elämässäni ja johdattaisi minua rauhaan ja rakkauteen. Olenhan joka tapauksessa JUMALAA pelkäävä ihminen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...