tiistai 18. helmikuuta 2025

Päivät menee vitutuksilla stressin painaessa herkkää sieluani.

Talossamme on vähän paineita mitkä minua rassaa pahoin. Kun vielä herkällä mielellä olen ollut. Itsekkin juopotellessa jonkun verran herkistää se sieluani pahoin. Mutta nyt näyttää paremmalta jos saan asunnon tuusulasta. Olisi se rauhan tyyssija mikä minulle sopii hyvin. Olen ajatellut lopettaa tissuttelun kokonaan jo lääkärin ohjeen mukaan kun sydänlääkkeeni ei kestä ryyppyä ollenkaan. Onhan se parempi voida paremmin ilman viinaa kun ryypätessä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...