tiistai 18. helmikuuta 2025

Tilasimme kaverin tuomana muutamat kaljat naiseni kanssa. Kyllä sitä voi muutamat ottaa iltamyssynä.

Otan muutamat kun olen ollut vähän alamaissa fiiliksillä. Jos tulisi uneni paremmin muutamilla kaljoilla. Kaveri ei tainnut saada kaljoja lidlistä soittelee ne juuri naisen kanssa. No sitten olen ilman ei voi mitään kyllä minä pärjään muutenkin. Huomenna aamulla on minulla aamukokin hommat keittiöllä. Teen mielelläni yhteisön töitä talollamme, saa porukka aamusta puuroa ja kahvia. Välillä olen saanut tehdä kolmio leipiäkin porukalle. Kananmuniakin olen joskus saanut keittää aamupalalle. Harmi kun kaveri ei ehtinyt kaljaa saada lidlin kaupasta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...