tiistai 18. helmikuuta 2025

Heräten juuri kello 5 huonosti nukutun yön jälkeen. Oli niin paljon häiriötekijäitä talossamme.

Kolinaa ja pauketta oli taas kerran pitkin yötä en saanut selvää mistä se tarkalleen tuli. Jäi uneni liian vähiin, toki muut nukkuu hyvin minö vaan stressaan niin herkästi itseäni. Nyt odotan että pääsen keittiölle kokkailemaan aamupalaa porukalle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...