lauantai 15. maaliskuuta 2025

Huomenta maailma ja blogini lukijat. Elämä hymyilee taas minulle aurinko tuntuu taas paistavan risukasaankin. Kun pääsin pois edellisestä paikasta omaan asuntoon.

Kyllä se edellinen paikka rassasi jo hermoa, narkomaanit varasti kaiken mitä irti saivat. Täysin sekopäistä touhua oli siellä, pääni meinasi seota siellä. Ei siinä paikassa jaksanut kukaan selvänä olla, minäkin siellä join aika paljonkin. Oli touhu niin sekopäistä oli väkivaltaa, poliisia, ambulanssia jatkuvasti talossa. Mutta nyt näyttää pahuksen hyvältä pääsin mieluisaan paikkaan asumaan missä saan myös auttaa ihmisiä nuoria ja vanhoja, se on elämän tehtäväni. Nyt pitää vaan olla uskossa vahva ja uskoa JUMALAN RAKKAUTEEN. On ihan eri fiilis kirjoitella tässä talossa missä rauha on, tulee ihan hyviä ajatuksia minulle. Heräsin vaan turhan aikaisin kello kaksi suunnilleen. Nukuin kyllä uudestaan aamutunneilla, laitoin pöydän koreaksi kun tulee tuttu rullatuoli kaveri nuori mies talostamme aamukahville. Tein juusto tomaatti leipiä ja pullaa laitoin tarjoiluun kahvin kohta laitan, tein myös aamusta inkivääri juomaaani mitä laitoin meille laseihin pöytään. On rahani vähissä joten en mitään ihmeellistä voi loihtia pöytään. Pienet sijoituskohteeni ovat tuottaneet jonkun verran, myin ne tililleni on ne maksussa 18.3.2025 ja toinen isompi summa on 19.3.2025 maksussa. Pientähän se sijoitteluni on kun rahaa on nykyään minulla niin vähän. Muuten alkaisin sijoittamaan ja pörseillä pelaamaan. Raha pitää saada poikimaan raha tulee rahan luokse sanotaan. Nyt vaan siunattua pyhäpäivää maailma ja taivaan temppelit.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...