lauantai 15. maaliskuuta 2025

Päivä mennyt hyvin ulkoillen syöden koneen kuntoon laitolla. Mukava vanhempi rouva talostamme auttoi minua antaen asennustavaroita. Autoin vielä tuttua rullatuoli kaveria pesemällä naapurissa hänen astiansa.

Tulee aina hyvä mieli kun saa avuksi olla sairaille. Hyvä että sain tietokoneeni toimimaaan, en ole niin yksinäisen oloinen kun on jotain tekemistä asunnossani. Kunhan nyt saan asuntoni kuntoon, kalustettua ensiksi ja television toimimaan. Voin silloin alkaa elämään, torstaina saan vasta pyöräni mikä on ihan henkireikä minulle. Tykkään pyöräillä kesät talvet maisema vaihtuu. Sänkyni pitäisi tulla samalla kyydillä se onkin minulle tärkeä, kun nyt nukun sijauspatjalla mikä on ohut ja kova nukkua parin sentin patjalla. Lonkissa vähän tuntuu kova lattia, mutta minulle tärkeintä on rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...