lauantai 22. maaliskuuta 2025

Katkonainen yö kusihätä herätti monesti muuten loppu yön hyvin nukkuneena. Nyt virkeänä uuteen aamuun kahvit tippumassa rullatuoli kaverini haen kohta naapurista kahville ja aamupalalle.

On rullatuoli kaverini mukava heppu sörkässä kamoista pitkän tuomion lusinut. Kirjoitan näin kun ei kukaan voi tietää kenestä puhun anonyymeistä tuntemattomista. En toisten lusimisiin ole koskaan puuttunut kun ei minun aikanani ollut sekopäitä linnoissa. Kuka onkaan synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Olisihan se mukava pyhimyksen viitta päällä kulkea puhtaana. Mutta on helppo samaistua muihin kun syntinen itsekkin on, antaako sitten taivaan isä anteeksi pahat tekomme siinä onkin kysymystä. Minä kun en vaan usko enkä haluaisi kuulla että jonkun poika kidutetaan siihen kuntoon kun JUMALAN poika JEESUS. Ja hänen verensä olisi pessyt ihmiskunnan synnit, katsokaa miten maailma palaa kohti tuhoa menemme kaikella tavalla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...