sunnuntai 23. maaliskuuta 2025

Väsy painaa vaikka pienet päiväunetkin otin. Silmä menee ihan kiinni tässä koneella ollessani. Pitemmältä ajalta on minulla univelkaa.

Onneksi on ollut uudessa kodissani rauhallista ei mitään meteliä täällä kuulu. Nukun silloin hyvin ja puhdasta unta häiriötekijät pysyvät poissa. Yö pitää olla rauhallista aikaa mutta monet valvoo silloin ja vetävät yöllä siitä häiriöitä. Nyt taidan ottaa siteen pois varpaastani ja mennä suihkuun kuuma suihku tekee hyvää minulle. Palataan asiaan suihkun jälkeen ellen sitten mene torkuille.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...