sunnuntai 2. maaliskuuta 2025
Päivä joutaa keittiötyöt tehty.
Otin koneeeni ruokatilaan koska talon verkko ei jostain syystä toimi. Jouduimme yhdistämään koneeni ohjaajaan puhelimeen. Nyt on nettiyhteys minulla hetken niin kauan kun ruokatilassa työskentelen. Tein aamu hommat puuron je kahvit keitin. Tänään onkin mukava kun tehdään hernekeittoa ja laskiaispullia porukalle kun minullakaan ei ole ruokaa kaapissani. Nyt pitääkin lopetella kun lopettaa henkilökunta keittiöllä työt.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Alfa ja Omega
Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä
Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti