maanantai 3. maaliskuuta 2025

Päivä mennyt en saanut rahaa kympin eteisvärinä lääkkeeseen. Sydämeni hakkaa ylikierroksilla tuhatta ja sataa.

Saan vasta torstaina ja perjantaina rahaa millä ostan eteisvärinä lääkkeeni. Olen juuri menossa mittauttamaan verenpaineeni, pulssi on kova sen tiedän. Verenpaineeni olivat hyvät mutta niin kun tiesin pulssi oli kova lähes 120. Harmi kun en saanut lainattua eteisvärinä lääkkeeseen rahaa tänäänkään. Eihän se maksaisi kun noin 10 euroa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...