keskiviikko 5. maaliskuuta 2025

Päivä mennyt aamupala hommia tehden. Video keskustelu oli polin kanssa. Kävin liesikappelissa sain paljon ruokaa ja juomaa sieltä. Eteisvärinä lääkettäni en ole saanut moneen päivään.

Muuten on ollut hyvä päivä tänään väsyneenä ollut kovasti. Nukuin päivällä pienet tirsat mitkä todella hyvää teki minulle. Tulisi nyt huominen torstai äkkiä että rahaa saan pieni palkkani tulee silloin. Pääsen kaupoille iltapäivästä jolloin on palkan maksu. Katson ostanko kaljaa ollenkaan, kun uuteen paikkaan muuttaessani lopetan pienenkin tissuttelun. Tulee minulle semmoinen sydänlääke mikä ei kestä alkoa ollenkaan. Siksi vamuudella lopetan pienenkin tissuttelun kyllä raitis kunnon elämä voittaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...