tiistai 4. maaliskuuta 2025

Taas yö mennyt kun käärmeiden yö oli mutta aamuun päästiin kohta olisi minulla aamukokin hommat. Hyvä niin saan huomiseksi maksuun pienen palkkani.

Katkeaa tilini tänään keskiviikkona huomenna torstaina on pieni liksani maksussa. Hyvä niin kun olen nykyään ihan perseauki eli olen rahaton. Ei ruokaa eikä juomaa ole minulla. Mutten nälkään kuole keksin aina jotain Nälkä ja jano alkaa olemaan meillä jos sinä huutaja muija osaat ruokatilassa käyttäytyä olet tervetullut muiden pariin. Mutta jos huudat koko ajan ei kukaan sinua jaksa sietää. Älä siis tule sillä fiiliksellä ruokatilaan. Sillä minä en sinua siedä ollenkaan jos olet kiukkunen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...