torstai 3. huhtikuuta 2025

Kello on 20.01 kohta käyn ajoissa nukkumaan univelkoja pois. Huomenna tulee onneksi rahaa minulle saan käydä kaupassa ostan jotain kevyttä.

Yritin puhua hoitajalle tänään terveyskeskuksessa että lopetan pienenkin viinan tissuttelun, kun pitäisi aloittaa uusi verenohennuslääke sydämmen takia. Se lääke vaan ei sovi yhtään viinan kanssa kuulemma siksi sitä ei aloitettu minulle vielä. Kun vantaan sininauhan sahatien talossa ryyppäsin välillä. Ei siinä talossa jaksanut vaan millään olla ihan selvinpäin. Nyt on ryyppy ryypätty kyllä elämän pitää voittaa, ja se tarkoittaa että en juo yhtään ja aloitan uuden verenohennuslääkkeen. Olenhan sen viinapirun nähnyt mitä helvettiä se on puliukkona elää, ei sekään ole mitään elämää. Minä olin hupia kiinni 9 vuotta mutta se saakelin viinapiru kuoli päästäni. Otin jos otin mutta mielummin olen ottamatta ei juovuksissa ole mukava olla. Ja krapuloita ei vanhana enää kestä millään pää siinä sekoaa. USKO TOIVO JA RAKKAUS JA TÄRKEIN ON RAKKAUS.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...