torstai 3. huhtikuuta 2025

Päivä mennyt hyvin pyörä korjattu sain kaverilta työkaluja millä sen korjasin. Terveyskeskuksessa käyty haavahoitajalla hyvin teki taas työnsä. Talon porukan kanssa joimme keittämäni kahvit pihalla jäätelön kanssa.

Väsyneenä olen ollut tänäänkin kun uneni jäi yöllä taas vähiin. Muuten erittäin mukava päivä on ollut mukavaa vanhempaa porukkaa talossamme. Muutamia nuorempia kuvioissa sairaita ihmisiä vanhuksiakin talossa on. Huomenna onneksi pitäisi tulla minulle rahaa jonkun verran saan apteekista lääkkeeni ja muut tavarat. Sekä ruokaa mistä pidän ei tarvitse kaikkea laskea sentilleen teen jonkun kevyen ruuan huomenna. Tänään yritän mennä ajoissa nukkumaan ei ole mukava olla väsynyt koko päivää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...