keskiviikko 2. huhtikuuta 2025

Päivä mennyt hyvin terveyskeskuksessa tehty niiden koneella. Toimeentulotuki hakemus kodin perustamiseen laitettu vetämään. Vakuutusyhtiölle tehty vahinkoilmoitus.

Hyvin saimme ihanan terveyskeskuksen avustajan kanssa paperityöt tehtyä. Ihana nainen, tuli ihan kumma olo kun se viereen tuli ja katsoi minua suoraan silmiin kauniilla silmillään. Oli todella mukava kaunis nainen, ja todella ystävällinen avulias olin ihan myyty sen läheisyydessä. Saimme kelaan ensiasunnon perustamiseen hakemukset tehtyä, pitää minun saada ihan kaikki asuntoon tarvittavat. Minulla ei ollut kun sänky tullessani taloon, jouduin toki sitäkin odottamaan viikon ennen kun sain sen tänne. Nukuin sentin paksuisella sijauspatjalla viikon. Oli vähän lonkat kipeät aamulla kovalla nukuttuani. Mutta olen kun kissa vedän itseni kerälle ja nukun kun tukki.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...