perjantai 30. toukokuuta 2025

Kaveri tuli illasta kerroksestamme pyytämään minua soittamaan puhelimeensa kun se oli kateissa. Löytyi se soittamalla sen rullatuolista. Nukuin paremmin kello 8.30 asti.

Hyvä että kaverin älypuhelin löytyi eilen illasta kun se tuli ovelleni pyytämään soittamaan siihen. Ja löytyihän puhelin sen rullatuolista ei ollutkaan se hävinnyt, hyvä niin kun se sille on tärkeä. Minäkin nukuin eilen koko iltapäivän, ja tänään nukuin kello 8.30 asti. Hyvin on alkanut nukuttamaan minua nukun pitkiä aikoja. Söin vähän nyt kirjoittelua ja kohta menen takaisin nukkumaan, menen ihan peiton alle silloin pysyy lämpöisenä. Väsyttää minua vieläkin kovasti siksi vielä menen unien maailmaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...