perjantai 6. kesäkuuta 2025

Yöllä käyty Macissa syömässä ja kahvilla aikainen herätys tänään. Nyt tarinaani tälle päivälle.

Jäin yöllä pystyyn Macissa käynnin jälkeen söin hampurilaisen ja join kahvin. Aloin kirjoittelemaan tarinoitani kynällä ja blogiani.Nyt tarinoitani kynällä ja koneella blogiani. Tulee juttua taas tälle aamulle minulta. Kävin hakemassa yhden brändin ja kaupasta ruokaa kunnolla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...