torstai 5. kesäkuuta 2025

Aamusta kaupalla käyty ja automaatilla velat maksettu naiselle talostamme. Apteekissa käyty ja viinakaupassa ostin vaan yhden brändin.

Eli asiat saatu kuntoon apteekista unohtui vaan yksi lääke ottaa. Kaverini niitä tykkää syödä joten käyn vielä tänään apteekissa hakemassa niitä. Yhden brändin kanssa pitää pärjätä en todella halua örveltää jurrissa

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...