perjantai 12. syyskuuta 2025

Herätykseni kello 3.15 hyvällä mielellä otin sydänlääkkeeni ja vitamiinit ja ravintolisät. Ruokaa minulla ei ollutkaan aamusta ostan aamulla sitä.

Hyvin nukkuneena herätykseeni asti sikeetä hyvää unta nukuin. Toki herätykseni oli turhan aikaisin mutta menin ajoissa illasta nukkumaan. Ei vaan unta riittänyt pitempään hyvin levänneenä heräsin yöllä. Harmi kun kaveri puhui illasta kanasta, muttei se minulle tuonut mitään. Minulta loppui ruoka eilen joten olen ilman ruokaa. No saan ruokaa kello 6.30 aukeaa silloin kauppa rahaa minulla onkin ja saan tyhjistä tölkeistä rahaa on niitä iso jätesäkillinen. Kaveria en tänään syötä ollenkaan jos sillä kanaa oli illasta eikä minulle tuonut joten en minäkään tarjoa sille. Pitäisi yhden kaverin tulla helsingistä tänään kylään luokseni. Syömme ja juomme sen kanssa hyvin viinaa en ota se vaan alkoi riittämään minulle. Tuli vaan taas kiintiö sitäkin touhua täyteen. Minulle tulee vaan mitta täyteen ryyppäämistä ja kuntoni jo estää juomisen, tulen niin pahuksen kipeäksi siitä touhusta. Katsotaan nyt oliko kaverilla kanaa niin se illasta kyllä puhui. Kumma jos sillä kanaa oli eikä minulle tarjonnut minä olen tätä kaveria syöttänyt pitkään. Olisi ruoka maistunut kun itseltäni oli ruoka loppu. Enkä sairaana jaksanut kauppaan lähteä, olin niin kipeä eilen ettei kauppareissu kiinnostanut. No katsotaan nyt mitä teen jatkossa jos sillä illasta kanaa oli minäkin alan tekemään vaan itselleni ruuat tästä lähtien.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...