perjantai 12. syyskuuta 2025

Kohta menen sänkyyn yritän saada nukuttua ensiyön paremmin. On uneni kärsinyt stressaan niin paljon kaikesta siksi uneni kärsii pahoin.

Linnoissa ja työsiirtoloissa nukuin pahuksen hyvin kun kaverit oli ympärillä. Tehtiin linnoissa fyysistä työtä ja treenattiin kovaa, kyllä siinä uni tuli ja oli rehellistä. Kun en linnoissa lääkkeitä joutunut syömään, siksi ihmettelen miksi lääkärit yrittää myrkyttää minua siviilissä lääkkeillä sekopäiseksi. Olen 12 kertainen kuritushuone vanki enkä ole linnoissa koskaan lääkkeitä syönyt. En ole edes koskaan seonnut koviin huumeisiin, viina on ollut myrkkyni. Ihmettelen miksi minua herkkää alkoholistia on myrkytetty hullun lääkkeillä. Narkomaanit tekee mitä huvittaa miksi näin voi olla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...