lauantai 27. syyskuuta 2025

Olen niin kipeä taas etten jaksanut kauppaan lähteä. Rahaa on yli kymppi ja kaksi kassia tyhjiä tölkkejä. Olin kolme päivää syömättä nyt söin makaronia ja sipulia siihen.

Hunaja vettä olen juonut sekä visipliniä kuitua. Sydänlääkkeni loppui aamulla särkylääkettäkin tarvitsisin. Ikävää kun taas puhkesi räkätauti, neljä kertaa on tauti ollut päällä. Keuhkot on ihan tukossa ja räkää tulee yölläkin nieluuni. En ymmärrä mistä tämmöinen räkätauti johtuu, ikävä sairaus vaan on.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...