lauantai 27. syyskuuta 2025

Taas olen kipeä oli todella kivulias yö, vatsani oli todella kipeä. Räkätauti taas vaivaa keuhkot ovat tukossa ja räkää täynnä. Onneksi ostin astmapiipun se vähän auttaa.

Sydänlääkkeni loppui aamulla, kymppi olisi rahaa ja kaksi kassillista tyhjiä tölkkejä. Niillä saisin juuri sydänlääkkeeni, mutta ruokaan ei se riitä. En ymmärrä mikä minua vaivaaa kun olen jatkuvasti kipeä. Räkätauti vaivaa jatkuvasti ja koko kroppa on kipeä. Tekisi mieli hakea särkylääkettä apteekista, mutta sydänlääke olisi todella tärkeä. Asumistuki tulee 4.10.2025 siihen on vielä pitkä aika. Katson nyt mitä teen kun ruokaakin tarvitsen. Kukaan ei talossa minulle lainaakkaan kun olen hiukan ryyppyäkin ottanut. Hunajaa ja visiplin vatsalääkettä minulla vielä on. Ne ovat hyväksi minulle kuumaa vettä ja hunajaa tekee se hyvää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...