perjantai 12. syyskuuta 2025

Päivä kuluu yksin jumittaen kipeänä ollen en jaksa kauppaankaan lähteä.

Räkätauti taas kerran henkeä ahdistaa liman tulo. Lääkkeet on kaikkeen tautiin, määräsivät eteisvärinän takia astma sumutteen mitä en ole tarvinnut kymmeniin vuosiin. Vatsalääkkeetkin hain eilen apteekista, on vatsanikin kipeä ja outo. Pahinta on liman eritys keuhkoista, saan räkiä aamusta pitkään keuhkoja auki. Astma sumute ventoline auttaa jonkun verran. Olen nyt ollut kolme kertaa peräkkäin kipeä pahinta keuhko juttu liman kehittyminen. Eipä ole mukavaa sairastaa jatkuvasti eteisvärinä on aika ikävä vaiva.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...