perjantai 12. syyskuuta 2025

Ensi yö on yritettävä nukkua paremmin. Tulee kaveri kylään luokseni huomenna, pitää olla iskussa tapaamisessa.

Kauppaan huomenna aamusta tyhjät tölkit pitää viedä on niitä iso jätesäkillinen. Evästä ostettava vieraalle kokkaan hyvät ruuat meille. Onneksi säästyi minulle rahaa jonkun verran ei sippi lauennut vaikka brändiäkin meni. Huomenna on varmaan mukava päivä jos vaan terve jo olen. Kun olen ollut jatkuvasti kipeänä räkä valuu ja pahaa yskää on ollut. Ostin apteekista roppeja astma piipun ja vatsalääkkeitä, särkylääkkeet pääsi vaan loppumaan. Katson nyt jos huomenna haen särkylääkkeitä kun oloni on huono. Räkätauti on ikävä kun se on nyt kolme kertaa ollut päällä. Keuhkot on olleet ihan tukossa saan räkiä aamusin keuhkoja tunteja auki. Se on ikävää kun tuntuu ettei ilma kulje meinaa tukehtua räkään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...