keskiviikko 17. syyskuuta 2025

Päivä mennyt leväten syöden siivoten. Kaveri sai lamppuni toimimaan se vaan koski siihen se lähti pelaamaan.

Hyvä että uusi lamppu lähti toimimaan kaveri sitä vähän käänteli ja se syttyi. Yksi kaveri kävi aamusta kaljan merkeissä, minä en viimesiä rahojani kaljaan laittanut. Vaan säästin ruokarahaksi, takuueläkkeeseen on vielä aikaa se on 22.9.2025. Silloin saan vähän rahaa ja saan ruokaa. Pitää tästä alkaa suunnistamaan johonkin suuntaan tämä yksinäisyys ja toimettomuus rassaa päätä. Olen ollut uskovaiseen KAN- kotiin yhteydessä pääsisi ihan raittiiseen paikkaan. Minäkään en halua ryyppymies olla se touhu on nähty. Haluan elää raitista uskovaisen elämää ja siihen ei oikein ryyppy sovi. Muutenkaan kuntoni ei meinaa enää kestää ryypyn ottoa, sydämeni kärsii kun siinä on jatkuva eteisvärinä. Muutenkin menee ryypätessä huonoon kuntoon, ja krapulaa ei vanha sairas ihminen enää jaksa. Harmittaa etten tehnyt niin kun tuttuni sanoi kun kolmet perinnöt sain, että olisin ostanut jostain maalta oman mökin. Olisi ollut mökissä oma rauha saanut elää omaa elämäänsä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...