maanantai 15. syyskuuta 2025

Päivä mennyt kisoja kuunnellen harmittaa kun ei minulla televisiota ole telkkani ei näy kun täällä on kaapeli. Todella ikävä yksin jumittaa päivät ei mitään tekemistä minulla ole muuta kun kirjoittelu.

Kyllähän kisoja radiostakin kuuntelee, telkka olisi mukavampi. Rahaa ei ole kun noin 50 euroa tilillä, ja takuueläke tulee vasta 22.9.2025. Makaronia, rasvaa, leipää sekä hunajaa ja sokeria löytyy hyllystäni sipulikin riittää jonkun aikaa. Kaverilta tuli juuri viesti alkaa se saamaan jalkansa kuntoon. Sanoi se että sen rahat on loppu, kai se jostain ruokaa tekee. Onhan noita ruuan jako tilaisuuksia, täälläkin on kuulemma kouluillakin ruuan jakoja. Harmittaa kun ei ole minulla täällä yhtään kaveria talostamme yksi tyyppi käy välillä kylässä. Kokkailen sillekkin samalla ja syömme yhdessä, pelaamme sakkia aina välillä. Tyytyväinen olen kun sairastelu meni ohi, yskä helpottaa pikkuhiljaa ja muutenkin oloni on parempi. Mitä nyt eilinen kaljan juonti tekee tehtävänsä, tulee kaljasta aika paska olo. Vatsa kaljasta tulee kipeäksi ja huono olo siitä tulee. Oli yön sänkyni vieressä iso kassi kaljaa, lipitin niitä pitkin päivää. Ei siitä humalaan tule, lopetan muutenkin heti kun saan uuden verenohennuslääkkeen mikä ei ryyppyä kestä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...